יום שישי, 15 באוקטובר 2010

קוספליי




שלום לכולם! ^_^
אז, החלטתי לעשות משהו שונה, ולא רק לסקר אנימות.
קצת לספר על קוספליי ועל דברים שעשיתי (אני לא מומחית או משהו, אבל עשיתי כמה קוספליים...)
קוספלייי, למי שלא יודע, זה בא מצירוף המילים האנגליות Costume Play, כלומר להתחפש לדמות ולשחק אותה.
כאן זה מתקשר לדמויות מאנימות ומשחקים, למרות שזה גם מתייחס לכל דמות או אפילו אדם.

אצלי זה התחיל, לפני שנתיים וחצי, שזה היה חצי שנה אחרי שהתחלתי לראות אנימות.
הכנס הראשון שלי היה לפני שלוש שנים, בקיץ, באנימה פיסט בעכו, וממש התלהבתי מהתחפושות אז.
זאת הייתה תקופה שהאנימה האהובה עליי הייתה מחברת המוות ואינויאשה (האנימות הראשונות שראיתי, לא כולל פוקימון וכדומה).
באמת התלהבתי מזה, אבל לא חשבתי בכלל על לעשות קוספליים אז (גם בטח לא חשבתי שאני מתאימה לזה עקב היותי לא דוגמנית או משהו XD).
ראיתי עוד כמה סדרות במשך השנה הזאת, כמו FMA, צ'וביטס, DGM, ועוד...
ובפורים ממש רציתי לעשות קוספליי, אבל ממש... אבל לא ידעתי לתפור, אז קניתי שמלה ופאה בלונדינית ארוכה, הכנתי אוזניים והתחפשתי לצ'י פשוט... (תמונה של הקוספליי).
ומאז הבנתי שאני ממש אוהבת להתחפש.

אחרי זה, לפני שנה בערך התחלתי לראות נארוטו (ומאוד אהבתי את הסדרה, אני עדיין אוהבת אבל לא כמו פעם).
ואז רציתי ממש לעשות קוספליי של נארוטו, לא, קאסט של נארוטו ולתפור אותו.
בהתחלה חשבתי לעשות קוספליי זוגות עם ידיד לנג'י והינטה, אבל העדשות עולות יותר מידי, ואז בסוף החלטנו לעשות את הסאנין האגדיים (ג'ראייה, אורוצ'ימארו וטסונדה).
הצלחתי לגייס את חברה שלי שתיהיה אורוצ'ימארו, ידיד שלי היה ג'ראייה ואני הייתי טסונדה.
עבדו מאוד קשה על זה, בייחוד כשאני לא ידעתי לתפור (חברה שלי ידעה לתפור וגם ידיד שלי), וגם היה לנו פחות חודש לעשות את הקוספליי הזה, אבל בסוף הצלחנו.
תמונות מההכנה(יש לי רק את שלי, מצטערת): תמונה1 | תמונה2
תמונות מהקאסט הגמור: תמונה1 | תמונה2 | תמונה3 | תמונה4
וזה היה הקוספליי הראשון שלי (שעשיתי).
גם תיכננו לעשות קאסט גדול לכל ההוקאגה, ועוד אני קניתי בדים ופאה, אבל זה נשכח בסופו של דבר, אולי נחדש את הקאסט הזה מתישהו...

הקוספליי השני שלי, היה השנה, בכנס באנקה סאי בחופש הגדול.
בגלל שחברה שלי (אוסי, זאת שעשתה את אורוצ'ימארו) עמדה להתגייס וידעתי שזאת ההזדמנות האחרונה שלנו לעשות קוספליי ביחד, החלטתי שנעשה משהו מסובך ביחד, כי אולי זאת הפעם האחרונה ששתיינו נעשה קוספליי ביחד או קוספליי בכללי.
אז עשינו רק שתינו, ומאוד התלבטנו, לקח לנו המון זמן להחליט למה נעשה, גם היה לנו רק חודש לעשות זאת.
בסוף, החלטנו לעשות לאנימה שאף אחד לא עשה אליה, Tales Of The Abyss, אני בחרתי לעשות את Fon Master Ion, והיא בחרה לעשות את Anise Tatlin.
גם זאת הייתה הפעם הראשונה שהזמנתי פאה מאיביי (עד אז קניתי פאות ברוריה XD) וגם פעם ראשונה שהוצאתי כלכך הרבה כסף וזמן על ההכנה של הקוספליי...
עבדנו ממש קשה, גם אין לנו מכונת תפירה אז הכל תפרנו ביד, כשעשינו את הסאנין זה לא היה כלכך קשה לתפור ביד, אבל בקוספליי מסובך זה כבר קשה יותר...
תמונות מההכנה: תמונה1 | תמונה2 | תמונה3 | תמונה4 | תמונה5 | תמונה6 | תמונה7 | תמונה8 | תמונה9 | תמונה10
תמונות מהפוטושוטס: תמונה1 | תמונה2 | תמונה3 | תמונה4 | תמונה5 | תמונה6
וזה היה הקוספליי השני שלי, והמסובך הראשון.

אחרי זה, כבר לא חשבתי שאוכל לעבוד על קוספליי.
המגרעת בי זה שאני ממש עקומה, אפילו כשאני מציירת אני לא ישרה, ואוסי, היא ממש ישרה, ככה שאת כל הגזירות היא עשתה וזה תמיד יצא ישר ותקין, אז חשבתי שגם בגלל זה לא ייצא לי לעשות קוספליי, וגם כי אני התחלתי ללכת לי"ג במכללה, אז אולי לא יהיה לי זמן.
אבל אז, נונה אמרה לי שהיא רוצה לעשות קוספליי לריי מאוונגליון, וזה לא קוספליי ממש קשה (לא כמו איון לפחות), ואיזה הזדמנות זאת לעשות קוספליי לסדרה שאת אוהבת ועוד עם האימוטו צ'אן שאת אוהבת? אז שאלתי אם אפשר להצטרף אליה כתור אסקה, והיא הסכימה, ואחרי זה גדלנו ממישהי אחת לקבוצה של חמישה איש, בנוסף אלינו יהיה גם שינג'י, קאורו וגנדו. (ואנחנו רוצות לעשות גם מערכון מגניב ופוטושוטס טובים ^_^)
בנתיים אנחנו עובדות על זה, לקראת הכנס בחנוכה (ועוד מתוכנן קאסט היגוראשי ענק לפורים שאני ממש רוצה שיתקיים) אבל הספקנו לעשות דברים בנתיים:
תמונות מההכנה: תמונה1 | תמונה2 | תמונה3 | תמונה4 | תמונה5 | תמונה6 | תמונה7


וזאת בנתיים ההיסטוריה שלי עם קוספליי.
אני כל הזמן יעדכן את הנושא הזה לעידכונים וקוספליים נוספים =]
אני מקווה להמשיך עם כל עניין הקוספליים, כי זה מאוד כיף ומשום מה עושה לי מאוד טוב בלב להתחפש, כיף טהור.
גם להסתכל על קוספליים מרשימים זה מאוד כיף, ומקווה יום אחד להיות טובה בזה ^_^
תודה שקראתם!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה