יום שבת, 11 ביוני 2011

Yuuya Matsushita

מקור הזמר: יפן
ג'אנרים: פופ, R&B, היפ-הופ
השנה שהתחיל פעילות: 2008 - ופעיל גם היום
אולפני הקלטות: Epic Records Japan
אתר הזמר:
http://www.matsushitayuya.com/

רקע הזמר:
יויאה נולד בקובה ב24 במאי 1990 (כיום בן 21).
יויאה גדל אצל אמו וסבתו.
עוד שהיה בכיתה ו', בשנת 2002, החליט יויאה לשאוף לקריירת מוזיקה, וכך נרשם לבית ספר לריקוד ושירה.
בערך כשהיה בן 15, למרות הוויכוחים עם אמו ביחס לתוכניות העתיד, ביקור אחד בלבד בניו-יורק חיזק את נחישותו להפוך לאמן מוזיקאי.
הוא פגש את המפיק Jun Nakamura, אשר הציג את השיר "Foolish Foolish".
הצילומים לסינגל גם הם התרחשו בניו יורק, אחרי שחתם חוזה עם Epic Records Japan.
בשנת 2009, ליויאה הייתה את ההופעה הראשונה כסבסטיאן מיכאל בקורושיטסוג'י המוזיקאלי.
הסינגל שלו, Trust Me, שומש כשיר הסיום הראשון של האנימה דורארארה!!, ובנוסף נבחר באוקירון השבועי.
בשנת 2010, הסינגל של יויאה "Bird" שומש בשיר הסיום של העונה השנייה של קורושיטסוג'י.


אלבומים
I Am Me – 2010

סינגלים
Foolish Foolish - 2008
Last Snow - 2009
Honesty - 2009
Koe Ni Naranakute - 2009
Trust Me - 2010
YOU - 2010
Bird - 2010
Paradise – 2011


קישורים לשירים:
Trust Me
Bird
Honesty
Negai ga Kanau nara
Foolish Foolish
4 Seasons
YOU


דעה אישית:
הופתעתי לטובה D:
כמו כולם השיר הראשון שלו ששמעתי זה היה של דורארארה. עד כמה שאני לא מרבה לשמוע את הסיגנון הזה (כי פשוט לא יוצא לי להתקל בזה), זה ממש משך אותי, השיר הזה הוא שיר ממכר שקשה להפסיק לשמוע.
אז חקרתי עליו קצת יותר, אני מופתעת שהוא זמר חדש ובלי הרבה שירים.
ההיפ-הופ פופ הזה מאוד נחמד, שירים פשוטים וזה סיגנון שקל להתחבר אליו, גם כשאני נגיד שומעת הרבה מטאל ורוק כבד, ממש היה לי קל להתחבר לסגנון הזה (J מיוזיק זה משהו שאני יכולה להתחבר לכל סיגנון XD).
זמר מצויין, מאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך ושיוציא שירים מקסימים כמו Bird או Trust Me

 

תמונות:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה