יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

Sayonara Zetsubou Sensei




סוג: TV
שם באנגלית: Goodbye Teacher Despair
שם ביפאנית: さよなら絶望先生
יוצר העלילה והצייר: Kumeta Kouji
חברת הפקות: SHAFT
שנת הוצאת המנגה: אפריל 2005 ועד היום ממשיך לצאת.
שנת הוצאת האנימה: יולי 2007 ועד פברואר 2010.
עונות: 5 (דאמ!)
מספר פרקים: עונה ראשונה: 12, עונה שנייה: 13, עונה שלישית: 3, עונה רביעית: 13 עונה חמישית: 2
ג'אנר: קומדיה, פארודיה, בית-ספר
הגבלת גיל: R - 17+ (מדורג ככה בגלל התוכן והאלימות)



שלום לכל הקוראים!
ואו, הסיקור השלישי שלי להיום O:
כמו שאמרתי בשני הפוסטים הקודמים, אני מנסה לסקר כמה שיותר כדי להשלים פערים, להמשיך להשאיר את הבלוג הזה מעודכן, לסקר על כל האנימות האהובות עליי (ואז לעבור לסקירות של אנימות שאני מתחילה) ולספק לצופים סיקורים וביקורות רבות.
מקווה שאני כותבת בצורה טובה =]



תקציר:

איטושיקי נוזומו כל הזמן בדיכאון!!
אפילו דברים פשוטים כמו לשלם מחיר כניסה לרכבת התחתית יכולים לשלוח אותו לדיכאון כלכך עמוק שהתשובה היחידה שלו היא התאבדות.
אז כמה מוזר זה יכול להיות שהוא מורה בתיכון ומחנך כיתה מלאת תלמידים עם אפילו יותר בעיות ממנו?!
הקומדיה הגדולה הזאת תשאיר אותכם, הצופים, עם כל דבר מלבד 'דיכאון' בעוד תכירו אחד ואחד מתלמידיו ותצפו וברפתקאות המשוגעות שלהם~!



אנימציה: 
אנימציה חמודה+, וגם הציור מאוד יפה ביחס להרבה אנימות שראיתי, אבל כמובן ראיתי אנימות עם אנימציה הרבה יותר טובה.
האנימציה היא לא משהו שמפריע לעין כלכך, ככה שזה באמת לא משנה.
אני אפילו חושבת שהאנימציה וסגנון הציור דיי מתאים לאנימה, אני לא רואה את הסדרה בסגנון אחר =]
אבל יש דמויות שנראות מעצבנות, אם יורשה לי להגיד.
7/10

עלילה: 
העלילה פשוט הורסת!! אני לא הפסקתי לצחוק ^_^
קודם כל היא מקורית ביותר, נכון כל הקטע עם בית הספר ומורה בעייתי זה משהו ממש ממש שכיח, אפילו בנגימה מראים משהו בסגנון (מורה בן 10 זה באמת דיי בעייתי XD) אבל מורה שרוצה להתאבד מכל מילה? זה משהו שלא ראיתי עדיין (למרות שרצון ההתאבדות דיי מוכר, כמו "גרל").
ההומור הוא איכותי, לא ראיתי אנימות הומוריסטיות עם חוש ההומור הזה, רוב הסדרות קומדיה שאני רואה זה בדיחות ממוחזרות על בית ספר וכדומה (אזומנגה דאיו לדוגמא) וההתמודדות היומית שלו עם בעיות התלמידים כשלו בעצמו יש בעיות מאוד מצחיקה והומוריסטית.
אני אישית ראיתי רק את העונה הראשונה, אבל מצפייה בה זאת באמת אנימה שווה, מרעננת בחוש הומור ייחודי
9/10

פסקול
פסקול מאוד טוב, האמת.
שירי הפתיחה והסיום דיי הזויים, אם לומר את האמת, סצינות פדופילה עם המורה והכל (דיי מטריד, אבל אני חושבת שהוטרדתי יותר בנגימה וההתעללות של הבנות במורה בן 10, אז אפשר לסבול את זה), אבל בכללי יש כמה שירים ממש נחמדים כמו Zessei Bijin לדוגמא.
גם במהלך הפרקים יש OST נחמד ביותר משתלב בצורה טובה עם זרימת הפרקים.
8/10

דמויות:
זה החלק הכי טוב בסדרה הזאת.
כל אחד והבעיות והאובססיות שלו, לכל אחד יש שיגעון מעוות שונה המתבטא בצורה מיוחדת ומקורית בסדרה.
גם הסטיגמות פה הפכו לחלק מרכזי בסיפור שהופך את הסדרה הזאת ליותר הומוריסטית, יש מספר פרקים רצופים שמתמקדים בסטיגמות שיצאו מאוד מצחיקים אם לומר את האמת.
גם הקטע שהדביקו לבנות אובססיות של בנים מאוד מיוחדת, גם האובססיות והמוזריות מאוד מקורית, וכל דמות מיוחדת ומשוגעת בדרך שלה.
גם יש לסדרה הזאת דרך מיוחדת להביע דעות ועמדות, של הדמויות ושל הסדרה הכוללת שמאוד מושכים ומעניינים.
אני לא חושבת שראיתי דמות בסדרה אחרת שדומה איכשהו לדמויות בסדרה הזאת.
9/10

הנאה:
מאוד מאוד נהנתי.
בכל 12 הפרקים האלו מצאתי את עצמי צוחקת ברמות מטורפות.
היו כמה חלקים שלא הצחיקו אותי, כניראה כי לא הבנתי ממש את הבדיחות, אבל רוב ההומור הבנתי, והוא היה מצחיק וייחודי.
אני שוקלת בהמשך לראות את העונה השנייה בקרוב ^^
9/10

ציון סופי: 8.5/10





סיכום:
אני ממליצה על הסדרה הזאת לכולם בעצם.
כל אחד שרצה לראות סדרה שונה ומיוחדת, כי זאת סדרה על ייחודיות ברמה אחרת לגמרי מרוב סדרות הקומדיה.
אולם שמעתי שהעונות הבאות לא טובות כמו העונה הראשונה, אבל אל תפסלו בגלל ששמעתם, גם אני הולכת לנסות ולראות אם זה פחות טוב או לא.
הצפייה שווה את זה ^__^






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה