יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

Tomb Raider: 2012

© contents by Kazuar ©




מפתחים: Crystal Dynamics
מפרסמים: Square Enix
מנוע: Crystal Engine
ג'אנר: אקשן, הרפתקאות
פלטפורמות: ווינדוס, PS3, Xbox360
תאריך שיחרור משוער: סתיו 2012
מוד משחק: שחקן יחיד


תקציר:
רעננה מהאקדמיה ובמסע חיפוש אחר עתיקות, לארה קרופט בת ה-21 נוסעת לאי בחופי יפן.
רגע לפני שהספינה עוגנת במפרץ, הספינה נבקעת ונחיצת לשניים ע"י סופה לא צפויה, אשר משאירה את לארה מופרדת משאר הניצולים ונסחפת לחוץ.
לארה צריכה לסבול את העינוי הפיזי והנפשי על מנת לשרוד באי.
העיצוב של לארה, בשונה מהעיצוב שלה בשאר המשחקים, שונה לחלוטין, ובנוסף החליפו את המדבבת האחרונה שלה, שדיבבה אותה בשלושת המשחקים האחרונים Tomb Raider Legend, Anivversary וב-Underworld 

משחקיות:
המשחק מתחיל בלארה כשהיא על האי חסרת כל נשק, כלי או שום אוכל ומים, מה שהשחקן צריך לחפש על מנת לשרוד.
אזורים שונים של האי אסורים לשחקן עד אשר לארה יכולה לבצע יכולות פיזיות מסויימות דרך "מערכת היכולות", או עד אשר היא השיגה ציוד חשוב כדי שתוכל להתקדם.
באופן קבוע בבסיסי מחנות הנמצאים לאורך האי, לשחקן יש היכולת בין שילוב איסוף חפצים חדשים, שיפור היכולות של לארה ובנוסף טיול מהיר לאורך מחנות בסיס שכבר גילה השחקן כדי להימנע מכמות עצומה של חזרות.
יש הרבה יותר דגש בקרבות, כשבמקום להשתמש במערכת כיוון מסוג Lock-on (להתבייט על האויב קודם), המשחק הזה יעסוק בכיוונון והתבייטות חופשיה וידנית.
המשחק בנוסף מציג "אינסטינגטים של הישרדות" אשר לארה יכולה להשתמש בפיתרון חידות.
זה ידגיש לשחקן חפצים שימושיים שיהיה אפשר להשתמש בהם כדי לפתור את החידות.
למרות זאת, לארה יכולה לעשות זאת רק כשהיא עומדת בצורה יציבה.
ישנם חפצים ואלמנטים בעולם אשר מתפוררים כשלארה עומדת עליהם זמן ארוך מידי.
כשהשחקן קופץ כדי לתפוס את הקצה, ושלא כמו במשחק הקודם, לארה כבר לא תתמגנט ותימשך לקצה הקרוב ביותר. 
השחקן בנוסף יוכל לשנות כיוון באוויר כאשר בזמן קפיצה או נפילה.
חידות ופאזלים יהיו יותר מורכבים מחידות קודמות, והחידות ישלבו אלמנטים של אש, מים, רוח וחיכוך.
ידיים עוזרות וממשח משתמש ינסו להישאר במינימום (כלומר ינסו שלא להפריע לשחקן בזמן שוטטות וכדומה), מלבד חפצים דליקים, חפצים לחיים ובזמן אירועים של תיזמון מהיר.

מוזיקה:
בשביעי ביוני 2011, מנהלת החברה של קריסטאל דינאמיקס, Meagan Marie אמרה בבלוג הרשמי של טומב ריידר "המטרה שלנו היא לוודא שנשחרר את הסאונד-טראק".
סטיוארט הוסיף לדבריה "זה מלחין חדש לגמרי ומישהו שאנחנו מכירים אשר הבאנו אותו לעבוד על המשחק וכמו כן על הטריילר שלו, ואנחנו הולכים להודיע הודעה הרבה יותר חשובה בהמשך השנה"

דעה אישית:
כתור אחד מבין המשחקים הראשונים שלי, זאת נוסטלגייה שאני לא יכולה לשכוח.
שיחקתי בכל המשחקים עד טומב ריידר הרביעי, אחרי זה לא שיחקתי במשחקים.
קניתי לפני חצי שנה את הטרילוגיה של שלושת המשחקים האחרונים של טומב ריידר לפלסטיישן, והתאהבתי בעלילה.
ההיסטוריה המעניינת, משחקיות מאוד טובה (למרות שהמנוע משחק באחרון קצת שיגע אותי, המצלמה מרצדת על המסך הרבה, והתנועות פחות עם שליטה, לא כמו במנוע של לגנט).
בקיצור, אחרי טומב הריידרים האחרונים, הרגשתי שהבא אחריהם יהיה הצלחה ענקית.
הטריילר משאיר רושם מאוד טוב, והמשחקיות במשחק משדרת לי.. תחושה של Fallout קצת, עולם פתוח, צריך לשרוד.. פעולה, אתם יודעים.
הדבר היחיד שמאכזב אותי, זה העיצוב החדש של לארה. העיצוב של לארה, במשחק underworld פשוט מדהים. ממש חבל שלקחו לה עכשיו עיצוב אחר.
ובכללי חבל שזאת לארה שונה, גם המדבבת אחרת, ואני מאוד אוהבת את הקול של לארה בשלושת המשחקים האחרונים...
אבל ללא ספק אני הולכת לשחק במשחק!






תמונות:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה