יום שישי, 27 באוגוסט 2010

כנס אנימה, באנקה סאי 2010 - סיכום



לפני שאתחיל בחפירה המהוללת שלי, כמה מילים קצרות על הכנס.
אני הלכתי בנתיים לכ6 כנסים עד היום, וזה ה7.
מביניהם, זה היה אחד הכנסים הטובים ביותר שהיו לי (הכי טוב, היה בקיץ 2008 אם אני לא טועה).

קודם כל, לא ישנתי כל הלילה, כי הייתי צריכה לעזור לאוסי לתפור את הדובי של אניס.
אז יצא שלא ישנתי בכלל.
ואז התארגנו עם כל הקוספליי ששמנו בתיק (ואני הייתי צריכה להסתובב עם קולב וגלימה עליו ברחוב בגלל שפחדתי לקמט את הבד עם טונות עמילן עליו), הגענו לאוטובוס, פגשנו הרבה אנשים, נסענו והגענו בערך ב10 (אחרי שעקבנו אחרי חבורת אוטאקוים עם פאות XD).


ואז כשהתלבשנו, מישהי שברה לי את המקל! TT_TT,
 אז מישהי בקוספליי עם שמלה ורודה נפוחה הייתה ממש נחמדה והביאה לי דבק (מאוחר יותר גם החלק השני של המקל נשבר, והיא הייתה כל-כך נחמדה, ושוב הביאה לי דבק).
הרגשתי ממש ירוקה, וחברה שלי הרגישה פקאצ'ה (לכל מי שלא יודע, עשינו קוספליי לTales Of The Abyss, אני Ion, וחברה שלי, אוסי, Anise).

אני פגשתי חברים וחברות מהפורום, כמו לדוגמא את פיצה ואת נועה! (כלכך מגניב לראות אותן!) וקניתי סמנייית שיאל סקסית (שפיצה ציירה 3>), ראיתי את נונה-אימוטו צ'אן, שבאמת צריכה להיות אחותי (אבל בגלל כל השטויות של הקוספליי והתחרות לא יצא לי להיות איתה הרבה TT_TT), הרבה אנשים רצו לצלם אותי ואת אוסי ^^ (הדבר שאני חושבת שהיה הכי טוב בקוספליי הזה זאת הפאה, שהרבה אנשים החמיאו לי עליה, ואני מרגישה ממש מאושרת שאפילו קוספליירים כמו אן אמרו לי שהפאה שלי ממש טובה XD).


לאחר מכן,
 באתי לתחרות הטריוויה כדי לעודד את נונה, שהייתה ממש טובה!! היא נצחה!!! GO NONA !!!.
וקניתי שני פוסטרים של קוד גיאס (כלכך סקסיים!! לולו!!!) ועוד פוסט של Kuroshitshiji (#$%^) וקניתי שתי מנגות של קוד גיאס (של החיים מצד לולוש והחיים מצד של סוזאקו) ועוד מנגה חדשה שאני אנסה, בסגנון Evangelion, קוראים לה Bokuroano OURS, וקניתי גם מחזיק מפתחות של שיאל (שהסבסטיאן שלי לא יהיה לבד XDD).

ופגשתי עוד הרבה אנשים וקוספליים מדהימים, כמו קאסט קוד גיאס!!!!! (דאמ היה שולט!! לולו!!!!!@#$%^& כן אני פאנגירל לולוש וכל מה שקשור לסדרה הזאת, חבל שC.C לא הביאה קופסאת קרטון של פיצה האט XD), והיו את התאומים הכלכך סגידים האלו!!! אני פשוט מתפנגרלת על התמונה, עד כמה שביחס לפאנדורה הארטס זה פשוט אם יורשה לי לומר, אבל זה שהם תאומים ועשו את זה כלכך מדהים, זה... פשוט אין לי מילים!!! (יש לי תמונה שלהם @#$%^&) 3>
ואיך לא הקאסט של פאנדורה הארטס שממש התאהבתי בו ואפילו לא ראיתי את הסדרה XD.
והיה את שיאל בת XDDD אוי זה היה ממש יפה לפי דעתי (ולגרל היה מסור כלכך מגניב~!!)
וכמובן היופמיה הגברית של הכנס ואת פדובר ניבבב|!!!!! היית אדיר!!

ועוד קוספליים מדהימים נוספים כמו של הטליה (אהה יפן!!), כמה מנארוטו (קיבלתי חיבוק מנארוטו ^_^, מה שמזכיר לי שכמה בנות רנדומליות התחילו לצעוק לי Ion!!! והתחילו לחבק אותי XD זאת הייתה הרגשה ממש נחמדה, לדעת שעוד אנשים מכירים את הסדרה ועוד אנשים אוהבים ומתפנגרלים על איון חחחXD)
גם נזכרתי שבאמצע הכנס, אני הולכת לי להנאתי, פתאום מישהי באה ואומרת לי "מהר! בואי איתי!!" זה היה ממש מגניב XD ביקשו ממנה במצא בריצה למצוא מישהי עם הרבה אביזרים, וככל הנראה לקוספליי שלי יש הרבה אביזרים XD אז פתאום היא לקחה אותי מכל החברים שהסתובבתי איתם וגררה אותי לאולם הדס XD.

בנוגע לתחרות הקוספליי, אני רוצה להגיד שאני חושבת שהשפיטה לא הייתה הוגנת.
ביחידים היא הייתה הוגנת לחלוטין (זאת עם הירוק, פשוט.. מדהימה. עוד כשהלכנו לשפיטה ראיתי אותה, והיא כלכך... מדהימה!)
בזוגות, אני חושבת שהתאומים של קלאמפ היו צריכים להגיע לפחות למקום שני אם לא לראשון...
ובקאסטים... מה איך פאנדורה הארטס עם כל ההשקעה שם והסקיט ההורס (שאני צחקתי בלי לראות את הסדרה... חחח איזאיה 3333>) לא הגיע מקום ראשון?!?!

אה ושכחתי להוסיף, הקליפ בסוף של שיזואו ואיזאיה... היה אדיר! וממש רציתי לרקוד את הקאראמלדאנסן, אבל חברים שלי לא רצו >< אז נשארתי איתם >< אוח :( ושמעתי שהיה שם בננה פון, חבל שלא הייתי XD


וכשחזרתי הביתה עם כל הדברים, הנעליים של הקוספליי הרגו אותי והייתי מתה לישון XD היום אני מתכוונת לערוך תמונות בפוטושופ ולהעלות אותן ל..אנשהו XD כל מקום XD.
אני רק מקווה שמי שצילם אותי יצאו תמונות טובות, אני לא סובלת לראות תמונות מגעילות שלי באינטרנט, והפאה הזאת לא עשתה לי פנים יפות >< השמינה אותי בטירוף ><



לסיכום:
היה כנס מדהים, אחד הטובים שהיו לי, ועשיתי גם קוספליי יחסית מושקע, עבדנו עליו 3 שבועות, וזה גם קוספליי שני שלנו שתפרו עוד ביד, בלי מכונת תפירה כמו כל הקוספליירים המקצוענים שיש שם... ואני חושבת שיצא לנו סבבה לגמרי =]
וקניתי והכי ממש כיף, מחכה לכנס הבא! (שכניראה אני עושה קאסט ענקי של היגוראשי 3>)

2 תגובות:

  1. היה כנס שולט.
    מקווה לעוד כנסים כאלה~
    ותודה על התמונה 3:

    השבמחק
  2. כן היה כנס ממש טוב ^_^
    ואין על מה! 3>

    אתה עושה קוספליי לכנס הבא? D:

    השבמחק